یادمون باشه...
اگر« حساب عمرمان » را داشته باشیم « آدم حسابی » می شویم . بنابراین
از حساب امور زند گی خود غافل نشویم چرا که ذات حق دائم به کار حساب
مشغول است .
یادمون باشه...
اگر چه منطق ضامن سلامت کار یک ریاضیدان است ولی منبع تغذیه او نیست
نان روزانه او را مسائل مهمتر ، که موجب پیشرفت او می شوند تامین می کند .
یادمون باشه...
چه زیباست در رفتار با دیگران خوبی ها را جمع کنیم ، بدی ها را تفریق نماییم،
شادی ها را ضرب نماییم، غم ها را تقسیم نموده، از نفرت ها جذر بگیریم و
محبت ها را به توان برسانیم .
هندسه شخصیت خود را با خطوطی منظم و راست ترسیم کنیم و فراموش
نکنیم که یک انسان مسئول باید زندگی فردی اش را بر دو اصل منفی استوار
کند تا زندگی اجتماعی و اقتصادی اش همواره براساس اصل مثبتی پایدار بماند:
اول آنکه بیش از نیاز نخواسته باشد تا برای کسب آن خود را به خفت بیندازد
دوم آنکه بیش از نیاز نداشته باشد تا برای حفظ آن در هراس بیافتد .
یادمون باشه...
در زندگی خودآزادگی پیشه کنیم و فراموش نکنیم؛ آنانکه دل به « عرض » یک
صندلی بسته اند در « طول » زندگی اسیر بوده اند .
یادمون باشه...
در انتخاب دوستان و همنشینا نت دقت کنیم و همیشه آنان را از میان دانایان و
خردمندان برگزینیم زیرا خردمند با خردمند سازگار است اما نادان نه با دانا سازگار
است نه با نادان دیگر چونانکه خط راست بر خط راست دیگر منطبق می شود اما
خط ناراست نه بر ناراست دیگر منطبق می شود نه بر راست .
یادمون باشه...
با معادله زیبای زندگی سعی بر آن داشته باشیم که جدولی مصفا و رسمی
دل آرا در حل مختصاتx و ها yشیبی به سوی کمال بی نهایت کشیده گردد
تا به مراد خود برسییم... .